Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die via Youtube demonstratie filmpjes maken.

En wat vinden jullie van amateur filmpjes van producten zoals:

Vouwmachine

of toch met meer uitleg zoals:

http://www.youtube.com/watch?v=UwT9FpBEQx4

Graag jullie mening!!

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20796-demonstratie-video-youtube/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Uiteraard "maken" we de filmpjes niet via Youtube, maar voor Snaphour maken we wel gebruik van Youtube om de filmpjes te distributeren. Zowel promo filmpjes als korte demonstratie video's zijn voor ons product op Youtube te vinden.

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

• 0

Ik zou sowieso een directe link in het filmpje naar het product verwerken. Dat kan tegenwoordig met YouTube volgens mij.

Qua filmpje vind ik de eerste sterker. Veel minder handelingen, duidelijk wat het doet (al zou je wellicht nog even kort het eindresultaat kunnen tonen) en het maakt herrie, ziet er meer spectaculair uit! Dat inbinden is vast leuk maar gewoon saai wachten. Doe dan zo'n cliché klokje in het scherm ofzo ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0

Mattijs, wat merken jullie aan effecten van die filmpjes?

Erg lastig te zeggen. Ik zou niet weten hoe we hier de gevolgen van zouden kunnen meten. Wel merken we dat voor bepaalde relevante zoektermen de filmpjes redelijk goed in Google verschijnen wat natuurlijk mooi is meegenomen.

Snaphour - Online afspraken- en agendabeheer

ChillyOrange Web properties that get the job done - Unieke professionele website + CMS = 449 euro

• 0

Je kan trouwens videos op HL makkelijk laten zien door de normale URL (dus niet de Embed-versie) zo tussen haken te zetten :

. Ik leg dit binnenkort ook uit op het Higherlevel Weblog trouwens (had je dit nog niet gezien?)

En dit is het resultaat :

http://www.youtube.com/watch?v=sxRXeTZR1-M

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar