Geplaatst: 28 mei 200916 j nathalie.122 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo allemaal, Ik wi mijn prive-auto tijdelijk verhuren aan mijn eigen BV. Wat voor fiscale gevolgen zijn hier aan verbonden? Alvast bedankt voor de antwoorden, Groetjes, Nathalie
Geplaatst: 28 mei 200916 j Ryan16600 577 berichten 8 Trofeeën 52 Reputatie Waarom wil je de auto tijdelijk verhuren? Wat is de achterliggende gedachte dat je een dergelijk plan op wil zetten. Grt Fiscalist in de maak
Geplaatst: 28 mei 200916 j nathalie.122 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Het is een project voor school, maar kan nergens het goede antwoord vinden :) En ik dacht dat hier iemand mij wel kon helpen.
Geplaatst: 28 mei 200916 j R.I.P. - Fred Wiersma 4.7k berichten 8 Trofeeën 244 Reputatie Hallo Nathalie, Op dit forum beantwoorden we geen huiswerkvragen of opdrachten voor school. Veel succes met verder zoeken! r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM
nathalie.122
Hallo allemaal,
Ik wi mijn prive-auto tijdelijk verhuren aan mijn eigen BV. Wat voor fiscale gevolgen zijn hier aan verbonden?
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Groetjes,
Nathalie