Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tobias de Wolff
Tobias de Wolff
Goedenavond,
Na een paar maanden rond te hebben gekeken ben ik in december maar eens lid geworden.
De afgelopen maanden had ik niks zinnigs te melden of te vragen, maar nu zit ik toch wel met een vraag.
Ik wil binnen enkele maanden een internetwinkel op gaan zetten met de verkoop van een verantwoord product.
Dit product is een geschenk, te vergelijken met het geven van een bos bloemen.
Nu wil ik de nadruk gaan leggen op het feit dat het een verantwoord product is , dus met EKO ( biologisch ) keurmerk en zo mogelijk Fair Trade.
Maar nu zit ik met het volgende probleem.
Tot hoever moet je gaan op het moment dat je een verantwoord product wil gaan aanbieden?
Moet de inkt biologisch zijn, moeten metalen onderdeeltjes gemeden worden, biologische lijm, noem het maar op.
Je kan zelfs je winkel "green" laten hosten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar ik moet stoppen.
Het moet wel een geschenk blijven, geen , even botweg gezegd, "geitenwollensokken product ".
Ik ben benieuwd naar iemands visie hierop.
Tobias
PS. Zover ik heb gezocht kon ik niets vinden via de zoekfunctie over dit onderwerp.
Mocht dit wel zo zijn, mijn excuses hiervoor.
www.prestat.nl - Online chocolatier, luxe met de hand gemaakte bonbons uit Londen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21507-biologisch-fair-trade-product-hoever/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag