Stel dat ik boxershorts zou willen laten bedrukken met het logo en de naam van een truckmerk, om te verkopen op een speciale beurs, mag dat zomaar, of ben ik dan aan regels gebonden en dien ik dat eerst bij de eigenaar van het merk te vragen?
Zover ik weet is dergelijk ondergoed nog niet verkrijgbaar dus ik wil het graag een keertje gaan proberen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nael
nael
Stel dat ik boxershorts zou willen laten bedrukken met het logo en de naam van een truckmerk, om te verkopen op een speciale beurs, mag dat zomaar, of ben ik dan aan regels gebonden en dien ik dat eerst bij de eigenaar van het merk te vragen?
Zover ik weet is dergelijk ondergoed nog niet verkrijgbaar dus ik wil het graag een keertje gaan proberen.
Bedankt alvast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21783-kleding-bedrukken-met-bestaand-merk-mag-dat-zomaar/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag