Ik ben van plan opnieuw een rijschool op te starten, iets dat ik jaren geleden ook heb gedaan. Ik denk erover om ook theorielessen aan te bieden om me daarmee te onderscheiden. Ik wil daarvoor zo'n tien euro per les gaan vragen. Het kost best een investering aan huur, inrichting, apparatuur, kastjes e.d. en dus twijfel ik nog. Ik heb een mooi interactief systeem op het oog.
Ik heb nu de volgende voordelen bedacht tov op individuele basis met CD-rom, boek en/of internet:
[*]Biedt structuur voor de deelnemers
[*]Vergroot het begrip en inzicht door persoonlijke uitleg
[*]Onderlinge uitwisseling en motivatie door samenleren met andere deelnemers
[*]Versnelt inzicht in verkeerssituaties waardoor minder praktijklessen nodig zijn
[*]Voor personen met leerbeperkingen zoals bv dyslectie
[*]Onderzoek van het CBR wijst uit dat deelnemers door het volgen van theorielessen een grotere slagingskans in één keer hebben
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Zou het de investering waard zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
prvanvleuten
prvanvleuten
Hallo,
Ik ben van plan opnieuw een rijschool op te starten, iets dat ik jaren geleden ook heb gedaan. Ik denk erover om ook theorielessen aan te bieden om me daarmee te onderscheiden. Ik wil daarvoor zo'n tien euro per les gaan vragen. Het kost best een investering aan huur, inrichting, apparatuur, kastjes e.d. en dus twijfel ik nog. Ik heb een mooi interactief systeem op het oog.
Ik heb nu de volgende voordelen bedacht tov op individuele basis met CD-rom, boek en/of internet:
[*]Biedt structuur voor de deelnemers
[*]Vergroot het begrip en inzicht door persoonlijke uitleg
[*]Onderlinge uitwisseling en motivatie door samenleren met andere deelnemers
[*]Versnelt inzicht in verkeerssituaties waardoor minder praktijklessen nodig zijn
[*]Voor personen met leerbeperkingen zoals bv dyslectie
[*]Onderzoek van het CBR wijst uit dat deelnemers door het volgen van theorielessen een grotere slagingskans in één keer hebben
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Zou het de investering waard zijn?
BVD voor reactie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21961-theorieles-aanbieden-bij-rijschool/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag