Ga naar inhoud

Bus bestickeren

Geplaatst:

Garta

Ik wil een bus gaan bestickeren, maar ik kan nergens duidelijke bleuprints vinden.

Het gaat om een Opel Vivaro uit '04 weet iemand hoe ik hieraan kan komen Opel bellen?

Alvast bedankt!

[Aanpassing Mikky : typefout in titel hersteld]

Featured Replies

Geplaatst:

T.C.J.W.E

Heb je al contact opgenomen met een auto-bestickerings bedrijf?

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Geplaatst:

Garta

• Auteur

Die geven eigenlijk pas die dingen vrij zodra definitief is dat je het daar lijkt doen, het is voor een klant van mij die momenteel op vakantie is. Dus ik val hem liever niet lastig waar of hoe hij dat gaat doen.

Geplaatst:

De Ketchupmaker

Hallo,

Je kunt hier 6000 vectortekeningen van auto's legaal downloaden, maar ik weet niet of de maatvoering exact is. Anders kun je hier voor € 15,00 een vectortekening kopen.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Geplaatst:

Garta

• Auteur

Kijk top dat zocht ik! Ben file nu aan het downloaden hopelijk zit de juiste ertussen!

Geplaatst:

Garta

• Auteur

Mmm download link werkt niet goed ???

Geplaatst:

De Ketchupmaker

Dat kan ik ook niet helpen... Misschien is het een tijdelijk probleem. Maar check je mailbox ik heb je net gemaild.

Groeten,

Patrick

• 1 year later...
Geplaatst:

stevie001

Een bus of auto bestickeren hoef je niet zelf te doen,

er zijn zat bedrijven die ontwerpen maken, en het bestickeren ook doen.

Reclame maken is, met het risico dat het zelfpromotie is, helaas niet toegestaan. De rest van je antwoord is wel een goede tip.

misschien is dit wat je zoekt?

groetjes,

Geplaatst:

FranconiQue | Post Koerier Transport

Het is net als met drukwerk. Je vertelt wat je wilt, hoe, wat, waar en welke kleur. Je krijgt dan eerst een opzetje (drukproef) gemaild. Je kunt dan aanpassingen doorgeven. Als de drukproef is zoals je wilt dan geef je akkoord. De beletteraar gaat dan aan de gang. Let wel op dat je de drukproef goed controleert want wanneer het uiteindelijke resultaat niet klopt dan kan je er niets meer aan doen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.