Ga naar inhoud

Telecomprovider kan diensten niet leveren - Wat kan ik doen?

Geplaatst:

Romano Sandee

Hallo HL-ers,

 

Al een tijdje zit ik in onenigheid met telecomprovider Vodafone. Het gaat hierbij om een USB-stick waarmee je mobiel internet kunt verkrijgen voor je laptop. Ik heb hiervoor al een aantal klachten gestuurd, zowel per e-mail, per brief als telefonisch mijn frustraties richting Vodafone geuit. Het 1-jarig abonnement staat op naam van mijn bedrijf, en geldt volgens mij (weet ik niet zeker) een ander recht dan wanneer ik het als particulier zou hebben afgesloten.

 

Het probleem zit het hem in het contact maken tussen de USB-stick en de laptop. De stick maakt wel contact op een of andere manier, want zo'n lampje gaat branden, maar vervolgens maakt hij geen contact met het internet en komt de stick niet in het proces om uberhaupt al niet op internet te komen. Vodafone heeft al de technische helpdesk en alles erop gezet en ben nu ook al meerdere malen bij een servicepunt geweest samen met de laptop om het op te lossen. Vodafone zegt vervolgens dat het ligt aan de software op mijn laptop. Ik heb vervolgens dus ook mijn laptop laten checken bij de computerzaak en zij vertelden mij dat er niets mis is met mijn software.

 

Op dit moment vind ik het gewoon zeer vervelend dat ik moet betalen voor het abonnement waarvan ik totaal geen gebruik kan maken. Vodafone wil dan ook op geen enkele wijze de maanden dat ik er geen gebruik van kan maken, geld terug storten danwel het contract verder ontbinden terwijl ik er eigenlijk al zat van ben en zo snel mogelijk van hen af wil. Ik heb nu sinds februari al geen verbinding, wel ooit gehad. Het contract loopt nog tot december.

Featured Replies

Geplaatst:

Romano Sandee

  • Auteur

Zij hadden namelijk vanuit henzelf een stick van Hi (KPN) en die werkte wonderbaarlijk dan wel weer.

 

Als een KPN dongle wel werkt waarom koop je dan niet gewoon zelf een dongle waar jouw Vodafone sim kaart wel mee werkt ?

 

Omdat de dongel zonder sim-lock nog duurder is dan de komende maanden aan abonnement. En dan moet je het meest voordelige afwegen naar mijn idee. Het was welliswaar een KPN dongle met een KPN simkaart, niet met vodafone simkaart (om even geen verwarring te krijgen)

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Dit topic bevat vooral technische oplossingen, en daar is HL eigenlijk niet voor bedoeld. Voor de rest zijn er denk ik voldoende aanknopingspunten voor Romano. Topic gaat op slot.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.