Al een tijdje zit ik in onenigheid met telecomprovider Vodafone. Het gaat hierbij om een USB-stick waarmee je mobiel internet kunt verkrijgen voor je laptop. Ik heb hiervoor al een aantal klachten gestuurd, zowel per e-mail, per brief als telefonisch mijn frustraties richting Vodafone geuit. Het 1-jarig abonnement staat op naam van mijn bedrijf, en geldt volgens mij (weet ik niet zeker) een ander recht dan wanneer ik het als particulier zou hebben afgesloten.
Het probleem zit het hem in het contact maken tussen de USB-stick en de laptop. De stick maakt wel contact op een of andere manier, want zo'n lampje gaat branden, maar vervolgens maakt hij geen contact met het internet en komt de stick niet in het proces om uberhaupt al niet op internet te komen. Vodafone heeft al de technische helpdesk en alles erop gezet en ben nu ook al meerdere malen bij een servicepunt geweest samen met de laptop om het op te lossen. Vodafone zegt vervolgens dat het ligt aan de software op mijn laptop. Ik heb vervolgens dus ook mijn laptop laten checken bij de computerzaak en zij vertelden mij dat er niets mis is met mijn software.
Op dit moment vind ik het gewoon zeer vervelend dat ik moet betalen voor het abonnement waarvan ik totaal geen gebruik kan maken. Vodafone wil dan ook op geen enkele wijze de maanden dat ik er geen gebruik van kan maken, geld terug storten danwel het contract verder ontbinden terwijl ik er eigenlijk al zat van ben en zo snel mogelijk van hen af wil. Ik heb nu sinds februari al geen verbinding, wel ooit gehad. Het contract loopt nog tot december.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
Hallo HL-ers,
Al een tijdje zit ik in onenigheid met telecomprovider Vodafone. Het gaat hierbij om een USB-stick waarmee je mobiel internet kunt verkrijgen voor je laptop. Ik heb hiervoor al een aantal klachten gestuurd, zowel per e-mail, per brief als telefonisch mijn frustraties richting Vodafone geuit. Het 1-jarig abonnement staat op naam van mijn bedrijf, en geldt volgens mij (weet ik niet zeker) een ander recht dan wanneer ik het als particulier zou hebben afgesloten.
Het probleem zit het hem in het contact maken tussen de USB-stick en de laptop. De stick maakt wel contact op een of andere manier, want zo'n lampje gaat branden, maar vervolgens maakt hij geen contact met het internet en komt de stick niet in het proces om uberhaupt al niet op internet te komen. Vodafone heeft al de technische helpdesk en alles erop gezet en ben nu ook al meerdere malen bij een servicepunt geweest samen met de laptop om het op te lossen. Vodafone zegt vervolgens dat het ligt aan de software op mijn laptop. Ik heb vervolgens dus ook mijn laptop laten checken bij de computerzaak en zij vertelden mij dat er niets mis is met mijn software.
Op dit moment vind ik het gewoon zeer vervelend dat ik moet betalen voor het abonnement waarvan ik totaal geen gebruik kan maken. Vodafone wil dan ook op geen enkele wijze de maanden dat ik er geen gebruik van kan maken, geld terug storten danwel het contract verder ontbinden terwijl ik er eigenlijk al zat van ben en zo snel mogelijk van hen af wil. Ik heb nu sinds februari al geen verbinding, wel ooit gehad. Het contract loopt nog tot december.
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22307-telecomprovider-kan-diensten-niet-leveren-wat-kan-ik-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag