• 0

Opzegtermijn volgens contract

Geachte dames en heren,

Het volgende:

Voordat ik me als zelfstandig ondernemer op het verkopen van warmtepompen zal storten, dien ik mijn huidige "loondienst" contract op te zeggen. Ik ben nu in (vaste) dienst bij een Engelse onderneming die al 2maal van naam is veranderd.

Geen CAO.

Mijn contract (in het Engels) opgesteld in 2001 in naam van de toenmalige eigenaar/limited, stelt dat ik een opzegtermijn heb van "one month". Niets meer en niets minder.

Mijn vraag is nu kan ik ook bijv. per halverwege de maand opzeggen (met 30 dagen opgeteld daarna) of moet dit altijd gebeuren per 1e van de kalendermaand?

Weet iemand dit?

Hoor graag ff alvast bedankt! ;)

JW

 

Hierna kan ik volgas als ondernemer knallen!

;D

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Geachte dames en heren,

Het volgende:

Voordat ik me als zelfstandig ondernemer op het verkopen van warmtepompen zal storten, dien ik mijn huidige "loondienst" contract op te zeggen. Ik ben nu in (vaste) dienst bij een Engelse onderneming die al 2maal van naam is veranderd.

Geen CAO.

In Nederland? Tenzij uitdrukkelijk anders bepaald wordt de arbeidsovereenkomst tegen het einde van de maand opgezegd. Dus vandaag opzeggen, 30 september laatste dag, morgen opzeggen, 31 oktober laatste dag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.