Ik heb een betaling gedaan bij een bedrijf dat werkt met een pre-paid concept. Je doet een storting voor een bepaald bedrag, en telkens wanneer je iets verbruikt, wordt dat verbruik ingehouden op je tegoed. Prima systeem. Nu is het zo dat je telkens wanneer je iets verbruikt, je daar telkens een factuur voor krijgt, maar niet voor de initiele storting die je gedaan hebt.
Mijn vraag: hoe ga je hier in je boekhouding mee om?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen1651651
Jeroen1651651
Goedemiddag,
Ik heb een betaling gedaan bij een bedrijf dat werkt met een pre-paid concept. Je doet een storting voor een bepaald bedrag, en telkens wanneer je iets verbruikt, wordt dat verbruik ingehouden op je tegoed. Prima systeem. Nu is het zo dat je telkens wanneer je iets verbruikt, je daar telkens een factuur voor krijgt, maar niet voor de initiele storting die je gedaan hebt.
Mijn vraag: hoe ga je hier in je boekhouding mee om?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22595-prepaid-betalingen-en-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag