Druk druk druk en actief willen blijven op HL

Aanbevolen berichten

Manon, super dat het zo goed gaat... het niet weten waar je het hebt van de drukte én dat hele gevoel tegelijk geweldig vinden is herkenbaar :)

Wat het promoten van Greenjump betreft: ik vind het eigenlijk net heel dapper van je om dingen over je bedrijf en de vorderingen die je maakt hier te posten, wetende dat hier heel wat mensen meelezen die niet posten, maar wel veel opsteken van wat ze hier lezen. Dat geldt dus ook voor (potentiële) concurrentie, pennen op een forum betekent toch altijd dat je een stukje van jezelf en van je bedrijf blootlegt. Ik vind het persoonlijk fijn je berichten (+bijhorend enthousiasme) te lezen, blijf wat mij betreft dus vooral updates posten ;)

Link naar reactie

Laten we het verder beschaafd houden en ons weer richten op de essentie van Manons bericht: ik heb het te druk voor HL.

Ik heb het ook te druk, en toch is er tijd/maak ik tijd om hier te lezen,

als redelijk nieuwbakken ondernemer leer ik hier heel veel en af en toe waag ik ook een poging om daar iets aan bij te dragen.

Ik zie het als 'nuttige ontspanning' ;D

 

 

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

 

Gelukkig maar....want je eerste berichtje (Druk druk druk en actief willen blijven op HL) valt bij mij onder de categorie "libelle of margriet" topics.

 

M.vr.gr. Jeanette..

 

Eerste berichtje????

Kijk eens verder dan je neus lang is! Manon heeft ruim 600 berichten geplaatst sind januari 2009!!

Het gros daarvan zal zeer nuttig zijn geweest, getuige ook haar Karma.

Hoe is jouw verhouding aantal berichten/karma???

 

En zoals al vaker aangehaald: Manons "Libelle-topic" staat in off-topic. Daar is off-topic juist voor bedoeld en als je dat soort topics niets vindt, moet je ze gewoon overslaan.

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

valt bij mij onder de categorie "libelle of margriet" topics.

 

Thanx, je brengt me wel op een idee ;D

 

We hebben nog dit topic.

 

@Manon: Bij deze ben je uitgenodigd. De week mag je zelf uitkiezen

Laat via pm maar weten of je er tijd voor kunt vrijmaken (dat topic staat niet onder 'off-topic', dus let op hè ;D)

 

Frans

Link naar reactie

Over disruptive marketing (openingspost) gesproken. Jeanette is een schoolvoorbeeld. Heel higherlevel weet nu dat ze bestaat, dat ze kritisch is en niet alleen blaft maar ook bijt.

 

Wed dat er ook al talloze mensen op haar profiel geklikt hebben om te zien wie er dan zoveel lef heeft om "onze" Manon aan te vallen. Ik overigens ook. Mooie site, maar ik zou wel wat aan het logo doen. Oeps, nu help ik je ook nog.

 

Toch welkom Jeanette. We bedoelen het allemaal niet zo slecht, net als jij denk ik.

 

 

Link naar reactie

Enige wat mij bijgebleven is van die site is een karig fotoportfolio en afgeschermde portfolio met websites.

Highio

 

Maar je hebt wel geklikt. En veel langer doorgeklikt dan ik. :)

 

In de reusmotivatie van Frans zag ik dat ze ook op andere fora actief is. Daar heeft ze wellicht een kritische rol die getolereerd wordt vanwege de staat van dienst. We hebben hier ook een paar van de criticasters waar je soms even boos op wordt maar nog vaker even om lacht..

 

Link naar reactie

Ik heb geklikt en het valt me tegen voor iemand die zich op fora nogal presenteert, ja... druk, druk, druk aan je eigen online visitekaartje zou ik willen tippen.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Goed, genoeg hierover.

 

Ik kan me niet herinneren dat Jeanet op enig moment haar eigen website hier te sprake heeft gebracht.

 

Persoonlijk zou ik het ook niet prettig vinden dat hier ongevraagd mijn website, marketingstrategie, bedrijfsvoering of wat dan onder een vergrootglas komt te liggen, enkel en alleen omdat ik een mening post die niet gedeeld/gewaaardeerd wordt, en omdat ik onder mijn eigen naam en met ingevuld profiel hier op HigherLevel post.

 

Jeanette zit idd ook op andere fora. Is daar een gewaardeerd lid en ik zie geen reden waarom ze dat, ondanks een start hier die wellicht anders is dan gewenst, hier niet ook zou kunnen zijn.

 

Dus welkom op Higherlevel Jeanette en verder iedereen vanaf hier weer ontopic in het off-topic-topic.

 

Frans

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.