Geplaatst: 22 september 200915 j DMX 4 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Ola, Heb gelezen dat de afschrijvingstermijn max 20% op jaarbasis is van MVA en 10% van IMVA Maaaaaarr... Moet ik een restwaarde hanteren of mag ik dit zelf bepalen? DMX
Geplaatst: 22 september 200915 j Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator Hoi DMX, stel je deze vraag als ondernemer? groet Joost Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 22 september 200915 j DMX 4 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Yep, als een eenmanszaak
Geplaatst: 22 september 200915 j Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator heb je zelf al wat onderzoek gedaan naar de regels over het afschrijven? Via de site van de belastingdienst kun je ze allemaal vinden. Ik zet hier een slotje op. Als je vragen hebt n.a.v. hetgeen je gelezen hebt op de site van de fiscus, stel ze gerust hier. groet Joost Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
DMX
Ola,
Heb gelezen dat de afschrijvingstermijn max 20% op jaarbasis is van MVA en 10% van IMVA
Maaaaaarr... Moet ik een restwaarde hanteren of mag ik dit zelf bepalen?
DMX