• 0

Bedrijf op pootjes, geen klanten...

Officieel is mijn studio, aan huis, nu bijna een maand open.

Vanaf dag 1 heb ik dure flyers uitgedeeld en stapeltjes bij diverse winkels in de buurt neergelegd.

Op de hyves heb ik iedereen gemaild. De studio bij de advertenties, events en tips geplaatst. Daarbij heb ik een aparte Hyves voor mijn bedrijfje gemaakt.

De website is door een proffesioneel bedrijf opgezet.

Ook de plaatselijke wijkkrantjes gemailt, maar geen reacties mogen ontvangen.

Voor mijn raam hangt de prijslijst, mooie foto's, de logo en het schiltje van de branchevereniging.

Momenteel duizenden euro's geinvesteerd, maar de klanten komen maar niet.

Ben ik misschien te ongeduldig?

Wie kan me aan tips helpen?

 

Groetjes,

Genevieve

G.Vroomans

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

zelf heb ik heel goed mijn concullega's in de gaten gehouden, nog steeds, betreft aanbod en prijzen.

Daarnaast zorg ik dat mijn website up-to date is dmv nieuwe teksten en foto's.

In het begin was ik erg onzeker, maar na verloop van tijd merkte ik dat als je zeker overkomt bij de klanten, dit als positief ervaren wordt. Je straalt daarmee uit dat je je vak verstaat. Goed luisteren naar de klanten en er daadwerkelijk ook iets mee doen. Door een hele hoge prijs / kwaliteitverhouding neer te zetten, kwamen de klanten vanzelf door mond-op-mond reclame.

Ook vraag ik de klanten om op mijn hyves een recensie te schrijven.

Dus in je eigen kwaliteiten blijven geloven en vooral geduldig blijven.

 

Groetjes!

 

 

 

Lees toch een aantal dingen waarvan ik denk; dat zegt iedereen of is vanzelfsprekend om bijv. je eigen website up-to-date te houden. En goed luisteren naar klanten en hier iets mee doen geldt voor elke persoonlijke dienst. Een hoge prijs/kwaliteitverhouding word overal genoemd. Maar nu weet ik nog niet waarom jij (of in eerste instantie de vraag aan Nathalie01) onderscheidend bent ten opzichte van je concurrent. Wat maakt je anders? Waarom gaan mensen naar jouw in plaats van naar je concurrent?

 

p.s.

Hoop toch niet dat ze aan mond-op-mond-reclame doen.

Link naar reactie
  • 0

graag zou ik willen weten hoe het je is gelukt om aan klanten te komen en hoelang het heeft geduurt

 

dank je wel

Wat heb je momenteel eigenlijk zelf aal gedaan en waarin ben je onderscheidend ten opzichte van je concullega?

 

Hallo,

 

zelf heb ik heel goed mijn concullega's in de gaten gehouden, nog steeds, betreft aanbod en prijzen.

Daarnaast zorg ik dat mijn website up-to date is dmv nieuwe teksten en foto's.

In het begin was ik erg onzeker, maar na verloop van tijd merkte ik dat als je zeker overkomt bij de klanten, dit als positief ervaren wordt. Je straalt daarmee uit dat je je vak verstaat. Goed luisteren naar de klanten en er daadwerkelijk ook iets mee doen. Door een hele hoge prijs / kwaliteitverhouding neer te zetten, kwamen de klanten vanzelf door mond-op-mond reclame.

Ook vraag ik de klanten om op mijn hyves een recensie te schrijven.

Dus in je eigen kwaliteiten blijven geloven en vooral geduldig blijven.

 

Groetjes!

 

 

 

Ik ben nu nog vooral bezig met het opzetten van mn studio, het schrijven van een ondernemingsplan en het verbouwen van een kamer naar een salon. Ik heb mijn vragen gepost om staks als ik echt aan de slag kan en wil een goed begin kan gaan maken

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nu nog vooral bezig met het opzetten van mn studio, het schrijven van een ondernemingsplan en het verbouwen van een kamer naar een salon. Ik heb mijn vragen gepost om staks als ik echt aan de slag kan en wil een goed begin kan gaan maken

 

Dan is nog de vraag: waarin ben je onderscheidend ten opzichte van je concullega's? Dat bepaald namelijk welke marketingstappen je eventueel kunt gaan bewandelen. Wat wil je gaan uitstralen bijv.?

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nu nog vooral bezig met het opzetten van mn studio, het schrijven van een ondernemingsplan en het verbouwen van een kamer naar een salon. Ik heb mijn vragen gepost om staks als ik echt aan de slag kan en wil een goed begin kan gaan maken

 

Dan is nog de vraag: waarin ben je onderscheidend ten opzichte van je concullega's? Dat bepaald namelijk welke marketingstappen je eventueel kunt gaan bewandelen. Wat wil je gaan uitstralen bijv.?

 

Ik denk dat als je zegt wat je doet en doet wat je zegt, je al 90% bent. Wat is zo onderscheidend ten opzichte van T-Mobile en Vodafone of KPN? Ze leveren allemaal hetzelfde in een iets ander jasje. Ik denk dat 80% van de mensen overstapt omdat ze een K** ervaring hebben gehad met de klantenservice die het probleem vervolgens niet goed oploste. Niet vanwege onderscheid tussen die merken. Als jij goed bent voor je klanten, zijn je klanten goed voor jou.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.