• 0

Urencriterium en opstartfase

LS,

 

Ik had een vraag met betrekking tot het urencriterium en de opstartfase van een organisatie. Ik heb gezocht maar hier nog niet een volledig antwoord op kunnen ontdekken.

 

Ik zit sinds januari van dit jaar in de opstartfase van een bedrijf samen met een collega. Ik heb een fulltime baan, maar werk daarnaast veel in de avonduren en in het weekend aan het bedrijf. Het betreft een gecompliceerde site die we ongeveer binnen een maand online willen hebben. Nu hebben wij nog geen inschrijving bij de kvk geregeld. Wij zijn van plan dit te doen wanneer de site online is en de zaken echt starten.

 

Op basis van het aantal uur dat ik in de avonduren en in het weekend in de organisatie steek kom ik zeker aan het urencriterium (+- 30 uur in de week ben ik bezig). Mijn vraag is echter of ik deze opstartfase mee mag rekenen. Wij zijn zoals gezegd nog niet bij de kvk ingeschreven (wordt waarschijnlijk een vof tegen die tijd), maar ik ben wel enorm veel uur dedicated kwijt aan het ontwikkelen van de frontend / backend, vakliteratuur lezen, communicatie met partners, brainstormsessies, etc.

 

Heb ik nu toch recht op startersaftrek er vanuit gaande dat we ons binnen een maand bij de kvk inschrijven?

 

Alvast bedankt voor antwoorden.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Marc

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.