Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
patje72
patje72
Goedmorgen:
Excuses als dit al eerder is beantwoord, maar ik heb het niet kunnen vinden bij mijn zoekacties.
Ik heb een opleiding aangeschaft via clickbank. Deze opleiding is een stuk investering voor mijn huidige onderneming
Dat is een amerikaanse leverancier van digitale producten.
Omdat ik zelf in NL woon en dit heb aangegeven bij de verkoop is er VAT berekend over het totaalbedrag.
Hoe zit het nu met deze VAT? Kan ik die wel of niet meenemen met mijn aangifte omzetbelasting.
Een belangrijjk detail is dat clickbank wel op de factuur een EU BTW nummer heeft vermeld.
Vriendelijk bedankt voor jullie antwoord.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22902-digitale-opleiding-aangeschaft-in-de-vs-maar-leverancier-heeft-eu-vat-nummer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag