Ga naar inhoud

NLse bankdrekening openen voor buitenlands bedrijf

Geplaatst:

panamathor

Wat is er in principe nodig om voor een buitenlandse BV (Panamees in dit geval) een bankrekening te openen bij een NLse bank?

Het bedrijf wil het gewoon makkelijk maken voor de klanten in Europa te kunnen betalen (geen dure internationale overschrijvingen) en soms zijn er ook onkosten in Europa die via zo'n rekening makkelijk te betalen zijn.

Thorwald

Featured Replies

Geplaatst:

melchior

Misschien niet direct het antwoord waar je op zat te wachten, maar gewoon eens een bank bellen en het vragen? :)

Op zoek naar nieuwe/leuke uitdagingen in de IT of gerelateerd.

Geplaatst:

panamathor

• Auteur

Ja Melchior

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het ook al gedaan maar een antwoord duurt vaak een paar dagen (zeker op een vrijdag) .

Op zoek naar antwoord kwam ik deze website tegen en dacht, kijk, laat ik het daar eens vragen. Vaak rolt er dan ook nog meer uit dan gewoon het lijstje van wat je nodig hebt.

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

De Rabo zegt contact op te nemen met een plaatselijk kantoor :P

De ABN Amro geeft iets meer info maar ook niet veel http://www.abnamro.nl/en/non_residents.html

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.