• 0

Hoe breng ik mijn product aan de man bij nieuwe meubelboulevard

Goedenavond,

 

Binnenkort wordt bij ons in Spijkenisse een nieuwe meubelboulevard geopend.

 

Dit is voor ons een uitgelezen kans om ballondecoraties te leveren voor de grote opening. Ik zou de winkels bijvoorbeeld graag voorzien van ballonpilaren of ballonbogen voor de deur en hen daar een leuke aanbieding voor doen.

 

Normaal gesproken zou ik de winkelketens een mail sturen met een aanbieding maar ik wil absoluut niet strijden met de nieuwe antispamwet welke op 1 oktober 2009 is ingegaan (en terecht overigens).

 

Ik zit zelf te denken om een flyer per post te versturen maar vraag me af of ik dan de juiste mensen bereik. Een email daarentegen kan immers vrij eenvoudig doorgestuurd worden naar de juiste persoon.

 

Ik zou graag eens van andere HL'ers advies krijgen om enkele opdrachten te scoren.

Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Je kunt toch van de felicitatie ballonnen voor diverse gelegenheden kopen en versturen?

Wat let je om een zootje van die dingen, met felicitatie voor het nieuwe pand, te sturen of af te leveren aan de marketing afdeling van de betreffende bedrijven? Val je op en als je ze afgeeft ben je meteen in gesprek.

Ik realiseer me overigens wel dat je dan wellicht wat reistijd in moet calculeren, maar dat zou kunnen lonen.

 

GJ

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Biedt een kant-en-klare publiciteitsstunt aan in de vorm van een recordpoging langste ballonnenboog of grootste ballonnenoplaatwedstrijd voor het GBoR in samenwerking met de winkeliersvereniging.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen,

 

Stof tot nadenken, tnx :)

 

Inmiddels weet ik wie de initiatiefnemer is van het project en wat blijkt... 21 jaar geleden heb ik voor de man gewerkt. Gisterenavond heb ik hem een mail gestuurd met mijn idee. Hopen dat ie me nog kent.

 

Ik houd jullie op de hoogte maar nog meer tips in de tussentijd worden zeer gewaardeerd.

 

gr.

Marcel

 

EDIT: @GJ Ik las jouw tip nadat ik een 2e bericht had geplaatst. Dit is zeker een goed idee en wat eenvoudiger uit te voeren. De kosten om 500 ballonnen te bedrukken zijn zeker het risico waard. Ik wacht de reactie van mijn oude werkgever even af tot a.s. dinsdag en dan zal ik verder zien wat te doen. Tnx.

Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?

Link naar reactie
  • 0

Bij zo'n evenement is er vrijwel altijd een commissie aan het werk. Zaak is dus om het lid (of de leden) te vinden die over de "aankleding" gaat. Met een paar telefoontjes moet dat lukken. Maar je contact van vroeger zal dat ook weten.

 

Eens met Highio dat je het meer moet proberen te maken dan aankleding. Je zou bijvoorbeeld ook een ballonvaartwedstrijd kunnen doen met leuke meubelprijzen. Je weet zelf waarschijnlijk het beste wat er naast aankleding mogelijk is.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 75 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.