zrski Geplaatst: 22 oktober 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 22 oktober 2003 Net als het goede boeken topic ben ik wel benieuwd wat jullie de beste browser plugins vinden. Bij mij staat ver bovenaan: 1. De google toolbar Daarna gevolgd (op lange afstand) 2. Flash Zijn er nog andere plugins die de moeite waard zijn? HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 H. Geplaatst: 22 oktober 2003 H. 61 0 Geplaatst: 22 oktober 2003 Ik gebruik Opera, dan heb je bijna geen plug-ins meer nodig :) Features die in IE ontbreken zijn oa: - Automatisch pagina verversen om de 5, 15, 30, 60, etc. minuten - Zoeken via google door in de adresbalk "g " in te typen - Tabbladen in de browser - Bij systeemcrash/afsluiten worden pagina's onthouden voor de volgende keer dat je je browser opent - Knopje "volgende" dat op sites met meerdere pagina's automatisch naar de volgende pagina gaat (handig bij fora) - Begint al met downloaden als je op de link klikt en als je vervolgens hebt gekozen waar je wilt opslaan is de file zowat al binnen, dat vermindert irritatie tijdens het wachten ;) - mooie skins te downloaden op my.opera.com - nog 1001 functies onder de rechter muistoets, die je altijd wel kan gebruiken zoals bijv. "copy e-mail address" of als je een woord hebt geselecteerd "translate" of "search dictionary", etc... Bovendien wordt in v 7.xx 99,99% van alle pagina's wel goed weergegeven (ivm browser compatibiliteit). Btw: FlashGet is wel een handig programma dat in IE onder de rechtermuisknop de opties "download with FlashGet" en "download all with FlashGet" zet (tis dus een download manager). Link naar reactie
0 Alef Arendsen Geplaatst: 22 oktober 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 22 oktober 2003 Die Google toolbar is zo ontzettend handig! Is echt de beste uitvinding sinds het het wiel (en Google zelf misschien ;)) Voor de rest heb ik helemaal niets met plugins, Flash zit er toevallig in, maar dat is niet iets wat je zelf merkt, en trouwens, het zou me niet boeien als ik hem niet had... alef Link naar reactie
0 mstyle Geplaatst: 2 februari 2005 mstyle 9 0 Geplaatst: 2 februari 2005 Daar moet ik toch echt zeggen Flash. Of je een animatie wil, een flitsende website, een applicatie, geluid of streaming video, Flash doet het. Ik moet er wel bijzeggen dat ik spreek vanuit het standpunt van een developper. Mischien wel aardig op deze topic door te trekken naar de Firefox browser, aangezien deze extensies bevat (plugins door users en developpers). En deze heeft een hoop goede, handige en bruikbare extensions. Link naar reactie
0 evendenken Geplaatst: 2 februari 2005 evendenken 71 0 Geplaatst: 2 februari 2005 het onhandige aan Firefox (verder niets dan lof) vind ik dat hij mijn Flash creaties (www.4kids2play.nl) als postzegel weergeeft terwijl IE er direct een schermvullend beeld van maakt. Of zie ik een code over het hoofd? VrGr Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan. Link naar reactie
0 Ewout Wolff Geplaatst: 2 februari 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 2 februari 2005 Firefox ! * Met ingebouwde RSS Reader * Adblock : vervelende reclame ? 1 x klikken en weg is ie ! * Linky : beslis of je een link in een andere tab, nieuw venster of door een shortcut op je desktop terecht komt. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
0 mstyle Geplaatst: 7 februari 2005 mstyle 9 0 Geplaatst: 7 februari 2005 het onhandige aan Firefox (verder niets dan lof) vind ik dat hij mijn Flash creaties (www.4kids2play.nl) als postzegel weergeeft terwijl IE er direct een schermvullend beeld van maakt. Of zie ik een code over het hoofd? VrGr Ongetwijfeld een Ja. Ik denk dat het probleem hem zit in de code die je toepast. Als je goed kijkt in de HTML die flash genereert zie je en . Embed is er om te zorgen dat het in Netscpae/Firefox/Mozilla etc. goed werkt omdat object in IE als active-x wordt behandeld. Als de 'width','height','bgcolor' in de parameters van ook voorkomen in moet het goed gaan. ps: ik heb net de site bekeken en in Firefox ziet het er goed uit (schermvullend) Link naar reactie
0 evendenken Geplaatst: 7 februari 2005 evendenken 71 0 Geplaatst: 7 februari 2005 Sorry verkeerde link. de online puzzels van evendenken.nl openen klein in Firefox maar ik zal de code eens nakijken. VrGr PS het is inmiddels opgelost. Handig zo'n ondernemersforum met website-tips ;) Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan. Link naar reactie
zrski
zrski
Net als het goede boeken topic ben ik wel benieuwd wat jullie de beste browser plugins vinden.
Bij mij staat ver bovenaan:
1. De google toolbar
Daarna gevolgd (op lange afstand)
2. Flash
Zijn er nog andere plugins die de moeite waard zijn?
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag