Ik heb deze maand een derde webshop geopend. Het is de webwinkel Braco.nl en is een webwinkel met een uitgebreid assortiment in elektronica van camerastatief dat dummy camera tot AA batterij. Maar ik kan hem wel mooi en uitgebreid vinden maar vinden jullie dat ook dat is mijn vraag wat zijn de punten die verbeterd kunnen worden, wat valt je op (zowel positief als negatief) en wat mis jij wat wel in een goede webwinkel hoort? En welke andere winkel komt in jou op die dezelfde artikelen verkoopt of dezelfde uitstraling heeft?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De webwinkel opgebouwd met informatie en geprobeerd zoveel mogelijk positieve aspecten er in te voegen zoals bijv. klanten reviews.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een betere en geoptimaliseerde webwinkel.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een ruim assortiment met een duidelijke uitstraling.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Meningen, tips, verbeter punten maar ook zeker positieve maar eerlijke reacties.
All by one webshops - Een persoon, een magazijn, een hoofdbedrijf kortom een kracht!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ruben Goudswaard
Ruben Goudswaard
Omschrijving van je concept:
Ik heb deze maand een derde webshop geopend. Het is de webwinkel Braco.nl en is een webwinkel met een uitgebreid assortiment in elektronica van camerastatief dat dummy camera tot AA batterij. Maar ik kan hem wel mooi en uitgebreid vinden maar vinden jullie dat ook dat is mijn vraag wat zijn de punten die verbeterd kunnen worden, wat valt je op (zowel positief als negatief) en wat mis jij wat wel in een goede webwinkel hoort? En welke andere winkel komt in jou op die dezelfde artikelen verkoopt of dezelfde uitstraling heeft?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De webwinkel opgebouwd met informatie en geprobeerd zoveel mogelijk positieve aspecten er in te voegen zoals bijv. klanten reviews.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een betere en geoptimaliseerde webwinkel.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een ruim assortiment met een duidelijke uitstraling.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Meningen, tips, verbeter punten maar ook zeker positieve maar eerlijke reacties.
All by one webshops - Een persoon, een magazijn, een hoofdbedrijf kortom een kracht!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23933-wat-vind-u-van-mijn-webshop-help-mij-met-uw-mening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag