• 0

2 Verschillende namen ?

Hallo

 

Ik heb een vraagje :

 

Stel dat ik een bedrijfsnaam heb onder de naam '' Hiko import '' ( zo ben ik ook ingeschreven bij KVK )

 

En ik open een webshop op internet onder de naam '' Hikoshop'' zowel de domein en de naam van de shop zelf.

 

Dit is wel toegestaan neem ik aan toch ?

Of kan dit problemen veroorzaken ?

 

Alvast bedankt allemaal ,

"Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert."

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

En wat voor voordelen heb ik daarmee ?

 

Maar in deze situatie zoals ik het hierboven heb vermeld moet ik die extra naam dan vermelden bij kvk ?

Of is dat niet echt noodzakelijk ?

"Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert."

Link naar reactie
  • 0

Als mensen zoeken bij de KvK, bijvoorbeeld op je webshop naam om te kijken of je wel een echt bedrijf bent kunnen ze je vinden. Consumentenprogramma's adviseren vaak om te checken welk bedrijf er achter een webshop zit, het geeft wat van vertrouwen dus.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

@Djluc dat is uiteraard logisch.

 

Maar een prof webshop vermeld ook altijd zijn kvk-nummer erbij zodat de klanten het eventueel kunenn controleren of iets dergelijks.

En aangezien mijn bedrijfsnaam en de naam van mijn webshop ook aardig in de buurt komen moet dit geen probleem zijn.

"Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.