Ik ben zelfstandig thuisverpleegster,al z on 5jaar,wegens omstandigheden,te weinig tijd en te hoge druk,stop ik met mijn beroep,en start ik in juli in een ziekenhuis.
Ik heb een eenmanszaak, werk alleen.
Het enige wat ik niet weet,hoe zit dat met mijn auto? Hij wordt gebruikt als onkost,voor een gedeelte,is het zo,dat ik die auto nu moet deels terugkopen om hem volledig prive te krijgen,of hoe zit dat precies?
Ook met mijn eenmanszaak,mijn bureau van ons huis zit er voor een 10procent in,moet ik dit allemaal ophoesten aan de belastingen dan?of kijken ze nu enkel nog naar mijn inkomsten 2009,om dan in 2010 dit te betalen de belastingen erop?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
camilla
camilla
Ik ben zelfstandig thuisverpleegster,al z on 5jaar,wegens omstandigheden,te weinig tijd en te hoge druk,stop ik met mijn beroep,en start ik in juli in een ziekenhuis.
Ik heb een eenmanszaak, werk alleen.
Het enige wat ik niet weet,hoe zit dat met mijn auto? Hij wordt gebruikt als onkost,voor een gedeelte,is het zo,dat ik die auto nu moet deels terugkopen om hem volledig prive te krijgen,of hoe zit dat precies?
Ook met mijn eenmanszaak,mijn bureau van ons huis zit er voor een 10procent in,moet ik dit allemaal ophoesten aan de belastingen dan?of kijken ze nu enkel nog naar mijn inkomsten 2009,om dan in 2010 dit te betalen de belastingen erop?
Alvast bedankt om te reageren
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24411-stopzetting-eenmanszaakwat-te-doen-met-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag