Zoals bekend komt het aangifte programma voor de inkomstenbelasting voor ondernemers pas eind februari beschikbaar (waarom eigenlijk?). Maar, is het mogelijk om al eerder de aangifte in te dienen bij de belastingdienst?
Op de website van de belastingdienst staat:
Er zijn 3 manieren waarop u elektronisch aangifte kunt doen voor de inkomstenbelasting en de vennootschapsbelasting:
1) U doet aangifte via de internetsite van de Belastingdienst.
2) U doet aangifte met aangiftesoftware.
3) U laat uw aangiften verzorgen door een fiscaal intermediair, zoals een accountant of een belastingadviseur.
Optie 1 is dus al uitgesloten, maar zou het via optie 2 of 3 al eerder kunnen? Ik heb mijn aangiftes tot nu toe altijd zelf gedaan via optie 1.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
davidlok
davidlok
Hello,
Zoals bekend komt het aangifte programma voor de inkomstenbelasting voor ondernemers pas eind februari beschikbaar (waarom eigenlijk?). Maar, is het mogelijk om al eerder de aangifte in te dienen bij de belastingdienst?
Op de website van de belastingdienst staat:
Er zijn 3 manieren waarop u elektronisch aangifte kunt doen voor de inkomstenbelasting en de vennootschapsbelasting:
1) U doet aangifte via de internetsite van de Belastingdienst.
2) U doet aangifte met aangiftesoftware.
3) U laat uw aangiften verzorgen door een fiscaal intermediair, zoals een accountant of een belastingadviseur.
Optie 1 is dus al uitgesloten, maar zou het via optie 2 of 3 al eerder kunnen? Ik heb mijn aangiftes tot nu toe altijd zelf gedaan via optie 1.
Alvast bedankt,
David
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24458-eerder-aangifte-inkomstenbelasting-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag