• 0

Betaalde links voor Google (SEO)

Op het forum heb ik meerdere topics gevonden over Google SEO en AdWords, maar over betaalde links heb ik geen meer info kunnen vinden.

 

In de jacht naar een hogere PageRank zijn er veel mogelijkheden. Op internet kwam ik een aanbieder van betaalde links tegen met een hoge PR om zodoende de eigen PR te kunnen verhogen.

Op verschillende blogs (veelal verouderd) lees ik dat Google dit niet accepteert en dat er een 'nofollow' toegevoegd dient te worden. Ik vraag me af hoe hier in de praktijk mee om wordt gegaan?

 

Is het een overweging om betaalde links te gebruiken? Met of zonder no follow?

Hoe controleert Google of links al dan niet betaald zijn?

RecCen - Betaalbaar recruitment voor het MKB!

Online adverteren, Kandidaten Search en Selectie voor 1 vast bedrag!

http://www.reccen.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Toevallig kwam ik vandaag al zoekend naar info over de kilometerheffing uit op een pagina die hoog scoort in Google: kilometerheffing-dot-org. Ik ga die pagina hier niet linken, want hoewel de info aanvankelijk redelijk neutraal leek, suggereerde de onderste helft van de pagina dat deze site vooral dient om andere sites op te stoten in de zoekresultaten. Het geheel is opgezet door een bedrijf onder de naam Carob, uitgever van supersites. Is dat nou een linkkweker?

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ja, daar kun je wel vanuit gaan. Vaak zijn dit bedrijven met een groot achterliggend netwerk van (eigen) websites die zo proberen hoog te scoren in Google. Zeker op actuele onderwerpen halen die bedrijven vaak goede resultaten. Op het moment dat Google ingrijpt (je kunt ze tippen!) is de hype vaak al voorbij en hebben ze ongelooflijk geprofiteerd.

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.