Allereerst de beste wensen voor 2010 voor u en de uwen.
Ik ben nieuw hier op dit forum en heb de volgende vraag:
Ik heb via een octrooiburo een idee ingediend bij octrooicentrum Nederland en heb een aanvraag nummer ontvangen.
Het octrooiburo vertelde mij dat ik vanaf dat momnet de markt op kon gaan om mijn product "aan de man te brengen" en dat heb ik gedaan.
In de aanloop periode heb ik via googlen iets gevonden over "een bij het octrooicentrum aangemeld en daar voorzien van een nummer is 20 jaar in Nederland en 1 jaar wereldwijd beschermd"
ik heb dat (dom, dom, dom.) klakkeloos aangenomen.
Nu blijkt dat het slechts om Nederland gaat en voorlopig voor 18 maanden.
Ik heb het product echter internationaal aangeboden, ben ik het nu kwijt of is er nog iets te doen??
De aanvraag om octrooi gaat over "Halve sigaretten/plus een inrichting voor de verpakking van extra korte sigaretten"
Ik kwam op dat idee omdat rokers tegenwoordig buiten moeten roken en slechts nog tijd hebben voor af en toe een paar trekjes.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Harry Boerman
Harry Boerman
Hallo geachte lezer(s),
Allereerst de beste wensen voor 2010 voor u en de uwen.
Ik ben nieuw hier op dit forum en heb de volgende vraag:
Ik heb via een octrooiburo een idee ingediend bij octrooicentrum Nederland en heb een aanvraag nummer ontvangen.
Het octrooiburo vertelde mij dat ik vanaf dat momnet de markt op kon gaan om mijn product "aan de man te brengen" en dat heb ik gedaan.
In de aanloop periode heb ik via googlen iets gevonden over "een bij het octrooicentrum aangemeld en daar voorzien van een nummer is 20 jaar in Nederland en 1 jaar wereldwijd beschermd"
ik heb dat (dom, dom, dom.) klakkeloos aangenomen.
Nu blijkt dat het slechts om Nederland gaat en voorlopig voor 18 maanden.
Ik heb het product echter internationaal aangeboden, ben ik het nu kwijt of is er nog iets te doen??
De aanvraag om octrooi gaat over "Halve sigaretten/plus een inrichting voor de verpakking van extra korte sigaretten"
Ik kwam op dat idee omdat rokers tegenwoordig buiten moeten roken en slechts nog tijd hebben voor af en toe een paar trekjes.
Wie kan mij helpen??
Met vriendelijke groet,
Harry Boerman
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24541-octrooiaanvraag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag