Heb eerst zelf gezocht, maar kon het antwoord niet vinden... misschien moet ik beter zoeken :)
Anyway, na 3 jaar een leaseauto te hebben gehad als ondernemer, ga ik nu voor een privéauto. De leaseprijs zakelijk, de bijtelling privé en de 12% btw zakelijk vond ik gewoonweg te veel worden per maand.
Nu heb ik nog wel een vraag: de auto schaf ik nu privé aan, maar kan ik wel vanuit mijn holding een brandstofpas nemen die ik kan gebruiken voor mijn auto?
Of kan ik alleen maar een kilomtervergoeding geven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Raymond van der Sterre
Raymond van der Sterre
Beste lezer,
Heb eerst zelf gezocht, maar kon het antwoord niet vinden... misschien moet ik beter zoeken :)
Anyway, na 3 jaar een leaseauto te hebben gehad als ondernemer, ga ik nu voor een privéauto. De leaseprijs zakelijk, de bijtelling privé en de 12% btw zakelijk vond ik gewoonweg te veel worden per maand.
Nu heb ik nog wel een vraag: de auto schaf ik nu privé aan, maar kan ik wel vanuit mijn holding een brandstofpas nemen die ik kan gebruiken voor mijn auto?
Of kan ik alleen maar een kilomtervergoeding geven?
Of is beiden ook mogelijk?
Alvast dank voor de reactie(s).
Groeten,
Raymond
SterSupport - voor als u een Ster(re) zoekt...
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag