Ik ben bezig om een loyaliteitsprogramma op te zetten waarbij de website als communicatieplatform gaat dienen. De klant die het programma afneemt krijgt voor haar leden een ledenpas waarmee die de leden kunnen gebruiken als identificatiepas en voordeelkaart.
De klant weet dus wie de leden zijn en kan (direct) met hun communiceren, toch loopt deze communicatie soms stroef doordat men een slecht inzicht heeft in zijn eigen leden en/of de weg om deze leden te bereiken via diverse schijven loopt.
Het programma wordt opgesteld voor bedrijven tussen de 50.000 en 125.000 leden.
Via de website die ik aanbiedt is er de mogelijkheid om tekst en downloads te plaatsen om zo de leden sneller te bereiken, de ruimte die hiervoor gereserveerd is is ca 1/3 webpagina.
Het is de bedoeling de website modulair op te bouwen zodat de klant functionaliteit op budget kan afstemmen.
Maar, welke bedragen kan ik vragen voor het communicatiegedeelte, wie heeft hier ervaring in en zijn er voorbeelden van op internet te vinden?
Ben benieuwd en met groet,
Rick
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NewContacts
NewContacts
Ik ben bezig om een loyaliteitsprogramma op te zetten waarbij de website als communicatieplatform gaat dienen. De klant die het programma afneemt krijgt voor haar leden een ledenpas waarmee die de leden kunnen gebruiken als identificatiepas en voordeelkaart.
De klant weet dus wie de leden zijn en kan (direct) met hun communiceren, toch loopt deze communicatie soms stroef doordat men een slecht inzicht heeft in zijn eigen leden en/of de weg om deze leden te bereiken via diverse schijven loopt.
Het programma wordt opgesteld voor bedrijven tussen de 50.000 en 125.000 leden.
Via de website die ik aanbiedt is er de mogelijkheid om tekst en downloads te plaatsen om zo de leden sneller te bereiken, de ruimte die hiervoor gereserveerd is is ca 1/3 webpagina.
Het is de bedoeling de website modulair op te bouwen zodat de klant functionaliteit op budget kan afstemmen.
Maar, welke bedragen kan ik vragen voor het communicatiegedeelte, wie heeft hier ervaring in en zijn er voorbeelden van op internet te vinden?
Ben benieuwd en met groet,
Rick
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24685-welke-prijs-vragen-voor-loyalty-website-diensten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag