Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DSchrauwen
Hallo HL-leden,
Voor m'n webshop (www.champalou.nl) ben ik op zoek naar kwalitatief goede Prosecco en Cava labels.
Nu kan ik hiervoor zelf op zoek gaan, importeurs langs gaan en deze proeven (en geloof me, dat ga ik zeker doen). Maar misschien hebben jullie wel (op vakantie) lekkere mousserende wijnen gedronken.
Mochten jullie tips hebben voor echt goede mousserende wijnen, laat ze dan hier achter. Dat zou m'n zoektocht naar de betere labels aanzienlijk vereenvoudigen. En jullie hebben direct een adres waar je je favoriete bubbels kan kopen! ;)
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Dennis Schrauwen
Champalou.nl
www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl