Bij mijn netwerk activiteiten kom ik ook bedrijven tegen die mijn diensten wel willen aanbieden aan hun eigen klanten. Op zich prima natuurlijk, maar na zo'n zeer enthousiast gesprek blijft het vaak stil.
Ik praat dan met de juiste personen (account managers en sales) en men is overtuigd van de diensten van mijn bedrijf.
Hoe kun je bij dergelijke goedbedoelde initiatieven de boel scherp houden? Regelmatig bellen komt ook zo zeurderig over vind ik?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henri Kroeze
Henri Kroeze
Bij mijn netwerk activiteiten kom ik ook bedrijven tegen die mijn diensten wel willen aanbieden aan hun eigen klanten. Op zich prima natuurlijk, maar na zo'n zeer enthousiast gesprek blijft het vaak stil.
Ik praat dan met de juiste personen (account managers en sales) en men is overtuigd van de diensten van mijn bedrijf.
Hoe kun je bij dergelijke goedbedoelde initiatieven de boel scherp houden? Regelmatig bellen komt ook zo zeurderig over vind ik?
Hoe doen jullie dat?
... doet leuke dingen op internet ...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25525-werken-met-tussenpersonen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag