Ik ga over een maand of 4 een eenmanszaak starten.
Ik heb voor 600 euro opstartkosten die ik gewoon zelf betaal. Onder deze kosten vallen onder andere beginvoorraad van 200 euro en een webshop (12 maanden) van 160 euro.
Ik wil deze opstartkosten niet maandelijks over het hele jaar afschrijven maar gewoon uit mijn eigen vermogen betalen.
kan dit wel of ben ik verplicht om deze mandelijks af te schrijven?
Ik zeg dit een beetje ingewikkeld maar hoop dat iemand het begrijpt :D
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BarbaraKEWL
BarbaraKEWL
Ik ga over een maand of 4 een eenmanszaak starten.
Ik heb voor 600 euro opstartkosten die ik gewoon zelf betaal. Onder deze kosten vallen onder andere beginvoorraad van 200 euro en een webshop (12 maanden) van 160 euro.
Ik wil deze opstartkosten niet maandelijks over het hele jaar afschrijven maar gewoon uit mijn eigen vermogen betalen.
kan dit wel of ben ik verplicht om deze mandelijks af te schrijven?
Ik zeg dit een beetje ingewikkeld maar hoop dat iemand het begrijpt :D
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2576-opstartkosten-maandelijks-afschrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag