Kan ik een nihilaangifte doen, en is dat het best in dit geval?
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
K^
K^
Hallo, ik heb vorig jaar bij de KvK een VOF geregistreerd samen met 1 vennoot. Nu zijn wij vooral een beetje bezig geweest met het opzetten en nadenken over het bedrijfje. Uiteindelijk kregen wij het ook erg druk met onze studie en hebben we eigenlijk bijna niks meer gedaan.
Op dit moment hebben we alleen:
[*]Inschrijving KvK
[*]Zakelijke bankrekening
[*]En een basisaansprakelijkheids verzekering van een euro of 6 per maand van de Rabobank
[*]Twee domeinnamen geregistreerd maar gewoon betaald vanaf mijn particuliere rekening.
Dat was eigenlijk alles. We hebben dus voor de rest geen winst gemaakt en buiten de kosten van bovenstaande punten geen andere kosten.
Wat kan ik nu het beste doen met de aangifte? Ik weet in ieder geval wel dat ik sowieso een aangifte moet doen (anders boete!), maar verder weet ik niet precies hoe ik het in deze situatie het beste kan doen. Als ik inlog bij de belastingdienst dan lijkt mij de 'nihilaangifte' het meest van toepassing. Maar ik weet niet zeker of dat wel klopt.
Hopelijk kan iemand ons helpen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag