Ga naar inhoud

Huiswerkvragen doorverwijzen?

Geplaatst:

ironny

Het is inmiddels duidelijk dat met regelmaat huiswerkvragen worden gesteld en dat deze niet thuis horen op HL.

De topics worden terecht gesloten, maar ik vind het toch vaak wat zuur over komen.

Nu weten we inmiddels dat HL-er Philippe , met nog wat andere Hl-ers ook een website heeft opgezet voor ondernemers, waar mensen met huiswerkvragen wèl terecht kunnen.

www.youngbusiness.nl

Is het niet gewoon mogelijk om, bij het sluiten van zo’n topic deze site te benoemen?

Dat is behulpzaam en ook nog eens goed voor youngbusiness.

ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Featured Replies

Geplaatst:

ronaldinho

Maar is er ook een resultaat te vermelden?

*zwaard gaat slijpen voor Fred a.s. vrijdag ;)*

Of is het toch op een veldslag uitgelopen? ;D

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Geplaatst:

gast342342

Frank, Remon en Philippe,

Ik vind dit een mooi initiatief ! Mijn complimenten voor dit concept! Eindelijk een platform voor jonge ondernemers! Super!

Succes,

Nick van Beers

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

@Allen : dank voor meedenken!

Besloten is dat we er een geautomatiseerd bericht van maken. Immers, als we (mods) berichten sluiten en/of verwijderen wijden wij er altijd een berichtje aan. Dus op zich is een extra zinnetje met doorverwijzen naar Young Business een kleine moeite ;)

Dit geldt uiteraard alleen voor de huiswerkvragen op het gebied van ondenremerschap!

Want verder ben ik van mening dat jonge ondenemers prima hier terecht kunnen met hun ondernemersvragen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

TwaBla

Weten de mannen van Young in Business dat? Dat kon wel eens de kiss of death zijn, want de reden dat HL gestopt is met studievragen was de groeiende workload veroorzaakt door een groeiend aandeel studievragen en halfslachtige onderzoekjes van studenten die helaas de moeite niet nemen om de basics zelf uit te zoeken.

Alternatief was een zusterforum op te zetten waar ondernemerts juist wel studievragen beantwoorden: StudyLevel ofzo. :P

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Philippe van YB zit zelf in deze discussie. Maar uiteraard heb ik hem wel een email gestuurd met de genomen beslissing ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Frans Sijtsma

De mannen van YB vragen er juist om Twa :P

(zie de reacties van John Kode en Philippe Faut in dit draadje)

Frans

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.