• 0

Stappenplan nieuwe diensten marktplaats?

Op dit moment zijn we druk bezig met de ontwikkeling van de website Klusbord.nl, welke hopelijk eind mei online kan gaan. Klusbord.nl wordt een website waar vraag en aanbod van klussen/diensten bij elkaar worden gebracht. Het concept is vergelijkbaar met het concept van Werkspot.nl.

 

Nu zijn we aan het brainstormen over de strategie die we zullen hanteren om Klusbord.nl tot een succes te maken. We beginnen namelijk met een nieuwe website zonder opdrachten en vakmannen en daarbij kun je een aantal vragen stellen, zoals:

 

- Waarom zouden mensen een opdracht plaatsen, wanneer er geen of weinig vakmannen staan ingeschreven?

- Waarom zouden vakmannen zich inschrijven, wanneer er geen of weinig relevante opdrachten zijn geplaatst?

 

We zitten nu te denken aan een soort gratis inschrijvingsperiode voor vakmannen vooraf aan de werkelijke lancering van de website. Hierdoor hebben we hopelijk een behoorlijk aantal ingeschreven vakmannen bij de website lancering en is het dus ook zinvol voor mensen om een opdracht te plaatsen.

 

De eerste periode tot aan de werkelijke lancering, zal gericht zijn op het werven van vakmannen. Bij de werkelijke lancering zal de nadruk liggen op het plaatsen van opdrachten/klussen.

 

Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden of hoe jullie dit zelf zouden aanpakken? Andere tips zijn natuurlijk ook altijd welkom.

 

Bij voorbaat hartelijk dank voor de reacties!

Op zoek naar een stijlvolle leren laptoptas?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik sluit mij aan bij djluc. Ik zou kijken of ik op één of andere manier in contact kan komen met ZZP-ers, aannemersbedrijven enz en hun een mailing sturen dat zij zich kostenloos kunnen aanmelden t/m datum.

 

Wat gaat je toegevoegde waarde zijn t.o.v. werkspot? Zij zijn best succesvol, maar klussers moeten betalen om te kunnen reageren op opdrachten.

 

Ik weet een aantal vakmensen waar dit interessant voor kan zijn.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

 

We zijn inderdaad van plan om klusbedrijven, aannemers, zzp'ers, etc. tegen die tijd o.a. een mailing te sturen.

Ik heb die 2 topics eens doorgenomen en ik kwam een aantal interessante zaken tegen waar ik eigenlijk nog niet voldoende over na had gedacht.

 

Mocht iemand nog een mening, tips en/of ervaringen hebben betreffende de strategie dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Op zoek naar een stijlvolle leren laptoptas?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.