Ik heb een eigen bedrijf wat vooral in de buurt actief is. Reclamekosten blijven altijd een grote uitgave en voor een aardig bedrag heb je in de krant nog maar een klein plaatsje. Op zich hebben we het ook druk genoeg.
Nu kwam de dochter van een werknemer naar me toe om haar auto als reclameplaats aan te bieden voor brandstofvergoeding (ze rijdt een vrij zuinige LPG, dus maximaal 100 euro per maand). De omgeving waarin ze rijdt, is de omgeving waarin we meestal werken. Is dit een goede manier van reclame maken? Zouden jullie het doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vdBossche
vdBossche
Hallo,
Ik heb een eigen bedrijf wat vooral in de buurt actief is. Reclamekosten blijven altijd een grote uitgave en voor een aardig bedrag heb je in de krant nog maar een klein plaatsje. Op zich hebben we het ook druk genoeg.
Nu kwam de dochter van een werknemer naar me toe om haar auto als reclameplaats aan te bieden voor brandstofvergoeding (ze rijdt een vrij zuinige LPG, dus maximaal 100 euro per maand). De omgeving waarin ze rijdt, is de omgeving waarin we meestal werken. Is dit een goede manier van reclame maken? Zouden jullie het doen?
Groetjes,
Aad
Ps De auto is een Mitsubishi Lancer Sedan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26309-adverteren-op-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag