ik zocht op internet en kwam ik deze site tegen, en dit is mijn eerste bericht,
ik wil een taxibedrijf starten ik heb mijn vakbekwaam en VOG al,
omdat mijn vrouw niet werkt ben ik in het idee gekomen om een vof op te richten
op deze maneer krijgt zij ook gedeele uit de winst(loon) zij gaat administrative kant doen, dus minder winst betekend voor de ebelasting minder omzet belasting betalen, dit zou een voordeel zijn,
ik vraag me af of dit mogelijk is
dus zou geen problemen opleveren bij het aanvragen van de vergunning bij IVW en kvk en de belastingdienst?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Taxi Ondernemer
Taxi Ondernemer
Hallo allemaal,
ik zocht op internet en kwam ik deze site tegen, en dit is mijn eerste bericht,
ik wil een taxibedrijf starten ik heb mijn vakbekwaam en VOG al,
omdat mijn vrouw niet werkt ben ik in het idee gekomen om een vof op te richten
op deze maneer krijgt zij ook gedeele uit de winst(loon) zij gaat administrative kant doen, dus minder winst betekend voor de ebelasting minder omzet belasting betalen, dit zou een voordeel zijn,
ik vraag me af of dit mogelijk is
dus zou geen problemen opleveren bij het aanvragen van de vergunning bij IVW en kvk en de belastingdienst?
alvast bedankt voor de reactie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26401-eenmanszaak-of-een-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag