Op dit moment ben ik bezig een Ltd op te zetten. De Ltd blijft enkel ingeschreven staan in Engeland, omdat er vanuit Engeland een deel van het management wordt gevoerd en een deel van de klanten ook daar gevestigd zijn.
De aandelen gaan gehouden worden door een nominee shareholder en als directeur wordt een nominee directeur ingezet.
Na geinformeerd te hebben bij een aantal Engelse banken kwam ik nogal wat problemen tegen bij het openen van een Engelse bankrekening. Het is niet onmogelijk, maar wel tijdrovend, omdat een Duitse bankrekening eigenlijk nog een stukje praktischer is, dan maar een Duitse bankrekening. Er is overigens geen enkele kredietfaciliteit nodig voor deze rekening.
Na een gesprek met de Duitse bank moet ik de volgende zaken aanleveren:
1. Een machtiging van de Nominee Director.
2. Certificate of good standing.
3. Certificate of incorporation.
4. Een ondernemingsplan.
Kan ik verder nog lastige zaken tegenkomen bij het opzetten van mijn bedrijf?
Hoe werken de belastingen precies voor mijn Ltd in Engeland?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Van der V
Van der V
Op dit moment ben ik bezig een Ltd op te zetten. De Ltd blijft enkel ingeschreven staan in Engeland, omdat er vanuit Engeland een deel van het management wordt gevoerd en een deel van de klanten ook daar gevestigd zijn.
De aandelen gaan gehouden worden door een nominee shareholder en als directeur wordt een nominee directeur ingezet.
Na geinformeerd te hebben bij een aantal Engelse banken kwam ik nogal wat problemen tegen bij het openen van een Engelse bankrekening. Het is niet onmogelijk, maar wel tijdrovend, omdat een Duitse bankrekening eigenlijk nog een stukje praktischer is, dan maar een Duitse bankrekening. Er is overigens geen enkele kredietfaciliteit nodig voor deze rekening.
Na een gesprek met de Duitse bank moet ik de volgende zaken aanleveren:
1. Een machtiging van de Nominee Director.
2. Certificate of good standing.
3. Certificate of incorporation.
4. Een ondernemingsplan.
Kan ik verder nog lastige zaken tegenkomen bij het opzetten van mijn bedrijf?
Hoe werken de belastingen precies voor mijn Ltd in Engeland?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26491-ltd-opzetten-in-uk-met-duitse-bankrekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag