Regelmatig heb ik verpakking nodig (meestal golfkarton dozen) maar meestal kleine aantallen en wisselende maten.
Dus de ene keer kom ik uit op dozen van Rajapack, dan bij Topa, dan bij.... etc etc.
En zo vroeg ik me dan af: is er wellicht ergens een soort vergelijkingssite voor verpakking waar je (net als bij telefoon/internet-sies) kunt opgeven wat je zoekt (doos, koker, materiaal, min. afm) en dat je dan een advies krijgt over de geschikte verpakkingsproducten van meerdere merken/leveranciers ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Regelmatig heb ik verpakking nodig (meestal golfkarton dozen) maar meestal kleine aantallen en wisselende maten.
Dus de ene keer kom ik uit op dozen van Rajapack, dan bij Topa, dan bij.... etc etc.
En zo vroeg ik me dan af: is er wellicht ergens een soort vergelijkingssite voor verpakking waar je (net als bij telefoon/internet-sies) kunt opgeven wat je zoekt (doos, koker, materiaal, min. afm) en dat je dan een advies krijgt over de geschikte verpakkingsproducten van meerdere merken/leveranciers ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26518-zoeken-juiste-verpakking/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag