Je pop3 mail overal kunnen lezen.

Aanbevolen berichten

Ik heb bij mijn leverancier een systeempje besteld waarbij ik mijn computer thuis uit slaapstand kan halen, en op afstand met mijn bedrijfscomputer kan werken. Ik gebruik dan gewoon mijn email programma op de eigen computer, maar dan op afstand.

Is eenvoudig te installeren werd me verteld. Over twee weken is het operationeel is me verzekerd.

Link naar reactie

Ik heb bij mijn leverancier een systeempje besteld waarbij ik mijn computer thuis uit slaapstand kan halen, en op afstand met mijn bedrijfscomputer kan werken. Ik gebruik dan gewoon mijn email programma op de iegen computer, maar dan op afstand.

Is eenvoudig te installeren werd me verteld. Over twee weken is het operationeel is me verzekerd.

 

Zo doe ik dat nu ook maar als je op vakantie gaat dan lukt dat niet omdat je die software dan weer mist.

 

EDIT: Ik gebruik daar teamviewer voor.

Link naar reactie

Zo doe ik dat nu ook maar als je op vakantie gaat dan lukt dat niet omdat je die software dan weer mist.

 

EDIT: Ik gebruik daar teamviewer voor.

dat systeem werkt prima, enkel ik wilde gratis en dat kon weer niet bij teamviewer.

Ik gebruik logmein.com en tot nu toe zeer tevreden.

 

enige nadeel is dat de PC aan moet staan, maar dat is zowiezo bij mij al het geval vanwege de nachtcommunicatie met het hoofdkantoor.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.