• 0

gezocht, ICTer

Hoi mensen,

 

ik ben al enkele maanden bezig met het opzetten van een eigen onderneming en heb al veel informatie op dit forum hiervoor opgezocht. Zo heb ik via dit forum het ondernemersklankbord gevonden en daar een coach in handen genomen, tot nu toe is dat mijn beste investering geweest.

Ik ben al goed op weg met mijn plannen en ik moet nou aan de slag met een website. Ik heb al aardig wat erover gelezen maar ik heb hier echt persoonlijk hulp bij nodig. Zoals deze quote hieronder het aangeeft ben ik op zoek naar iemand om over te praten wat mijn wensen zijn en wat de mogelijkheden zijn. Zijn er mensen die dit willen/kunnen of kan je iemand met ervaring aanraden hoor ik dat graag.

 

Daarom moet je met een partij gaan praten die dit soort dingen uit handen neemt.

 

- Wat zijn je wensen op het gebied van een webwinkel? (zonder na te denken over een pakket)

- Wat onderscheid jou webwinkel van de 1000 andere?

- Heb je een business plan?

- Doelgroep en product analyse?

- Ontwikkel en marketing Budget?

- Welke betaal methodes wil ik aanbieden? (omdat mijn doelgroep dit gebruikt)

- Hoe ga ik mijn order stroom regelen? (bestelling - Orderpick - voorraad - verzenden)

- Enz.

 

Dit zijn gewoon eerste punten waar je aandacht aan moet besteden, de pakket keuze komt dan vanzelf wel.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.