Ik ben op zoek naar mensen die werken met diverse cms'en en die deze regelmatig onderhouden met hun mobiele telefoon. Ik moet steeds vaker snel wat wijzigingen in mijn sitesaanbrengen maar via mijn huidige blackberry duurt dat veel te lang. Veel te veel gepiel en geklooi. Voor een klein nieuwsberichtje of een cursuswijziging ben ik dan al snel een kwartier bezig.
Binnenkort schaf ik weer een nieuwe mobiel aan, maar welke kan ik dan het best nemen? Zijn er al telefoons met T4-verbinding of zoiets? En telefoons waarbij het bijna lijkt alsof je een computerschermpje hebt, en je indien mogelijk ook nog een mini-muisje kan aansluiten?
Hoor graag van jullie! Alvast bedankt voor de reacties...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wecommerce
Wecommerce
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar mensen die werken met diverse cms'en en die deze regelmatig onderhouden met hun mobiele telefoon. Ik moet steeds vaker snel wat wijzigingen in mijn sitesaanbrengen maar via mijn huidige blackberry duurt dat veel te lang. Veel te veel gepiel en geklooi. Voor een klein nieuwsberichtje of een cursuswijziging ben ik dan al snel een kwartier bezig.
Binnenkort schaf ik weer een nieuwe mobiel aan, maar welke kan ik dan het best nemen? Zijn er al telefoons met T4-verbinding of zoiets? En telefoons waarbij het bijna lijkt alsof je een computerschermpje hebt, en je indien mogelijk ook nog een mini-muisje kan aansluiten?
Hoor graag van jullie! Alvast bedankt voor de reacties...
(Edit: overbodige URL's weggehaald)
Wecommerce | Clonable
www.wecommerce.international | www.clonable.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26582-snelle-mobiele-telefoon-voor-onderhoud-cms/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag