Wij zijn een BV i.o en hiervoor schrijf ik naast het businessplan, ook een exploitatie en een liquiditeitsbegroting.
Ik heb o.a op dit forum en inet al veel research gedaan en denk redelijk compleet te zijn.
Toch zou ik graag zou ik jullie expertise willen gebruiken om de exploitatiebegroting en liquiditeitsbgroting eens na te kijken of hij compleet is en hoe het cijfermatig in elkaar zit.
Op basis van onze voorlopige strategie denken we met een investering € 100.000 van de grond te komen, deze is begroot in de vorm van een lening die in 2 jaar wordt terug betaald tegen 8% rente.
Wij verkopen licenties voor een softwareproduct.
Graag hoor ik of jullie dit zouden willen doen en aanvullende info is altijd beschikbaar.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thiessens
Thiessens
Beste HL'rs,
Wij zijn een BV i.o en hiervoor schrijf ik naast het businessplan, ook een exploitatie en een liquiditeitsbegroting.
Ik heb o.a op dit forum en inet al veel research gedaan en denk redelijk compleet te zijn.
Toch zou ik graag zou ik jullie expertise willen gebruiken om de exploitatiebegroting en liquiditeitsbgroting eens na te kijken of hij compleet is en hoe het cijfermatig in elkaar zit.
Op basis van onze voorlopige strategie denken we met een investering € 100.000 van de grond te komen, deze is begroot in de vorm van een lening die in 2 jaar wordt terug betaald tegen 8% rente.
Wij verkopen licenties voor een softwareproduct.
Graag hoor ik of jullie dit zouden willen doen en aanvullende info is altijd beschikbaar.
Exploitatiebegroting_public_versie2_2010.xls
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26716-exploitatiebegroting-je-mening-wordt-gewaardeerd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag