• 0

We zitten vrijdag weer in S2M Utrecht

Aanstaande vrijdag zitten in ieder geval Nico Schouten, Stephan Verveen en ondergetekende weer in Seats 2 Meet Utrecht (2 minuten van het station) Wie wil komt langs (vanaf 11 uur). Altijd gezellig. Wil je iemand echt spreken maak dan even een afspraak.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Na een onderbreking van twee weken zijn we weer helemaal terug!

 

WAT: 1op1 sparren met ervaren ondernemers over groei- en financieringsproblemen van nieuwe innovatieve bedrijven

WAAR: Utrecht, Seats2Meet (2 minuten van Station CS)

WANNEER: Iedere vrijdag van 10.00 tot 14.00

RESERVEREN: Twitter #cotnet, telefoon, email van ondergetekende of www.cotnet.nl. We doen max 4 gesprekken op een dag, dus graag reserveren.

KOSTEN: gratis, geen formulieren, geen businessplannen, geen verplichtingen.

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

het klinkt allemaal heel gezellig hoor, maar is me niet helemaal duidelijk wat jullie nu precies doen.

Wie komen er nu langs?

Begrijp ik het goed dat dat inovatieve bedrijven (wat verstaan jullie daaronder) bij jullie op gesprek komen om te kijken hoe hun plannen te realiseren zijn en of jullie daarvoor investeerders weten?

Link naar reactie
  • 0

Begrijp ik het goed dat dat inovatieve bedrijven (wat verstaan jullie daaronder) bij jullie op gesprek komen om te kijken hoe hun plannen te realiseren zijn en of jullie daarvoor investeerders weten?

 

Yep.

 

Innovatieve bedrijven zijn in onze definitie bedrijven met groei ambitie en groeipotentie die nieuwe of vernieuwende producten en of diensten op de markt brengen of dat op een vernieuwende manier doen.

 

Waar het op neer komt is groei. Wil je niet groeien, dan hoef je niet langs te komen. Bij het realiseren van groei kan je tegen allerlei problemen aanlopen. Soms zie je ze, soms zie je ze niet. In een speed-up gesprek proberen we de grootste obstakels voor de groei boven water te krijgen, met wat suggesties, hoe die obstakels omzeild of overwonnen kunnen worden.

 

Soms helpt het om te spreken met collega ondernemers die al een poosje "in het vak" zitten. Achter #cotnet zit een netwerk van zo'n 30 ervaren ondernemers en investeerders (InnoSquad) die bij toerbeurt dit soort gesprekken doen (als het zover is). Nu zijn Nico en ik er in ieder geval elke week. Regelmatig zijn er ook anderen bij.

 

Wie komen er langs? Ondernemers die vastlopen in de realisatie van hun groeiambities en die de toegevoegde waarde van zo'n gesprek zien.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Meer dan de helft van de innovatieve ondernemers die langskomen, komt van HigherLevel.

 

Morgen zullen van de partij zijn:

 

11:00 Samuel Jenny

12:00 Pepijn Stribos

13:30 Joop de Kock

 

Daarmee is de agenda weer vol. Volgende week is nog plek.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Komende vrijdag zitten Nils en ik zoals gebruikelijk weer bij Seats 2 Meet om innovatieve starters en ondernemers een klankbord te bieden. Niet het standaard adviseurs praatje maar kritische vragen over jouw businessmodel, over de haalbaarheid van jouw plannen, over de klant voor wie jouw product of dienst een oplossing zou moeten zijn.

 

 

Het netwerk achter cotnet breidt zich langzaam maar gestaag uit waardoor wij mensen die specifieke ondersteuning zoeken ook door kunnen verwijzen naar mensen die zelf met het ondernemers bijltje hebben gehakt en echte ervaring hebben op het betreffende gebied.

 

Een afspraak voor onze CoTnet meetings op vrijdag bij Seats2Meet kun je rechtstreek met Nils, contact info zie deWiite.org of met mij maken. PM via Higerhevel of Twitter, hashtag #cotnet kan trouwens ook.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.