Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rijsdijk1
rijsdijk1
Ik heb een fitnesscentrum dat door de crisis en concurentie niet meer winstgevend is.
Ik heb hier eerder vragen over gesteld, de belasting heeft het pand getaxeerd voor de stakingswinst.
Ik wil het pand naar prive halen en daarna verhuren,uit eerdere vragen en antwoorden dacht ik dat de huur in box 3 komt .
Nu zegt mijn boekhouder dat de belasting zou kunnen zeggen dat de huur te hoog is en dat de huur in box 1 komt.
Dus mijn vraag komt de huuropbrengst in box 3 en dan belasting betalen over de ecomische waarde v/h pand.
Het kan toch niet zo zijn dat de hoogte v/d huur bepaald of de huur in box 3 of 1 komt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27088-huuropbrengst-box-3-of-1/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag