Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Custom case

Geplaatst:

Sandra.

http://custom.case-mate.com/imakemycase/

De site is erg mooi opgesteld (maakt het online ontwerpen erg leuk) en het product is ook goed (er zijn mooie ontwerpen als basis waar je zelf wat mee maakt, je hoeft dus niet creatief te zijn om iets moois te kunnen bestellen).

Featured Replies

Geplaatst:

P.J.

Maar Sandra. Leg dan eens uit wat daaraan de innovatieve uitspatting is.

Geplaatst:

Sandra.

• Auteur

Sorry, het is niet innovatief, het is wel iets waarmee je weer ideeen kan krijgen voor je eigen website. Misschien past het niet genoeg bij deze topic. Als dat zo is moeten mijn berichtjes bij deze topic maar verwijderd worden. Wat ik er goed aan vind heb ik bij mijn vorige bericht vermeld.

Geplaatst:

P.J.

Nee joh, ik snap ook wel dat je een beetje uitgelokt was om te berichten over leuke websites. Maar ik zag geen enkel verband met innovatie. Maar ik moet bekennen dat ik het mis kan hebben en dat er misschien anderen zijn die me het wel kunnen leren?

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

De site heeft inderdaad geen plekje in het innovatie topic, vandaar naar off topic

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.