Ga naar inhoud
Geplaatst:

sjos

Dag heren,

Kan iemand antwoord geven op de volgende vraag:

Ik heb voor een (zakelijke) telefoon een parrot (handsfree set) gekocht welke is gemonteerd in mijn privé auto.

Met deze auto rij ik iedere dag 150km zakelijk. Zelf had ik het idee dat de koop van de parrot zakelijke kosten zijn en de inbouw niet-zakelijke kosten zijn. Klopt dat??

Alvast bedankt voor jullie reactie!

vrgr Sjos

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Als je ondernemer bent zie ik geen beletsel om de inbouw en aanschaf als zakelijk aan te merken.

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

sjos

• Auteur

Ja sorry vergeten te vermelden, maar ik ben inderdaad ondernemer! Zakelijke kosten waaronder telefoonkosten gaan naar de BV. Autokosten (onderhoud ed) heb ik altijd prive betaald, omdaty de auto prive is en ik 19cnt/km declareer. De handsfreeset is weliswaar in een priveauto ingebouwd maar dus geheel zakelijk...

Bedankt voor je reactie Joost!

vrgr

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

stapje terug ;)

Is de parrot makkelijk verwijderbaar?

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

sjos

• Auteur

haha, inbouwen duurt een uurtje, eruithalen ook...

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Prima, dan zit het dus niet dusdanig vast aan je auto dat het daardoor privé wordt.

Dan blijf ik bij mijn eerdere opmerking

Geplaatst:

sjos

• Auteur

Oke super! Nogmaals bedankt voor het meedenken!

vrgr Sjos

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.