Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel Vermeer
Marcel Vermeer
Goedendag,
Wij verhuren een heliumfles aan een klant maar deze brengt hem vervolgens niet meer terug.
De man tekende een overeenkomst en betaalde bij afleveren keurignetjes de huur van de fles en de 100 euro borg. In de overeenkomst staat dat bij niet retour of beschadigd retourneren, we 200 euro in rekening brengen (100 voor de fles en 100 voor de vulnippel).
We hebben de man nu ook uiteindelijk hiervoor gefactureerd.
De man betaalt vervolgens niet en komt ook de fles niet terug brengen.
Wat kan ik nu?
Moet ik aangifte doen bij de politie?
En wat nu als de man morgen op de stoep staat met de heliumfles onbeschadigd, moet ik hem dan zomaar de borg terug betalen en de factuur van 200 euro vernietigen?
Ik hoor het graag.
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag