Geplaatst: 10 augustus 201014 j Gast Verwijderd account Voor mijn product wil ik het doosje waarin ik deze producten naar de klant verzend ook een beleving maken. Het doosje moet dus echt een onderdeel worden voor het product. Nu wil ik wat designs op papier gaan zetten en vraag me af met wat voor programma ik simpele designs kan maken op een standaard maat doos. Het gaat dus meer om kleurencombinaties die ik het uiterlijk van de doos wil meegeven. Dank alweer.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Rein Van Oyen 4 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Dergelijke ontwerpen worden vaak gemaakt met Adobe InDesign.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Highio 11.3k berichten 8 Trofeeën 467 Reputatie Of iets geavanceerder Illustrator (Photoshop). Als je al een standaardformaat doos in gedachte hebt, dan kun je daar tekeningen van opvragen. Wat voor verpakkingsmateriaal wil je gaan gebruiken en welke druktechniek wil je toepassen? Denk aan de kosten t.o.v. het product. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Yannick van den Bos 21 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik kan ook Adobe Illustrator aanraden aangezien dat programma met vectoren werkt waardoor je je design kan vergroten en verkleinen zonder enige "blur"/verlies van pixels te krijgen.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Spanish Connection 191 berichten 8 Trofeeën 15 Reputatie Probeer Gimp eens http://www.gimp.org/ dat is opensource en je kan er best leuke dingen mee maken Don't give up so easily Have some faith and you will see Try again...try again
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Gast Verwijderd account maten zijn : 215 x 155 x 28. Het doosje kan door de brievenbus. Ik wil hem full colour laten bedrukken. Offertes aangevraagd en de prijzen zijn niet eens zo gek. Uiteraard eerst de kwaliteit zien. Het uiteindelijke design laat ik uiteraard door een expert drukklaar maken. Maar om voor mezelf wat ideeen te maken een simpel programma gezocht. Ik check al jullie tips even.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Gast Verwijderd account mm, met het simpele paint kom ik eigenlijk ook al een eind voor de eerste ideeen.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j djluc 4.6k berichten 8 Trofeeën 118 Reputatie http://sketchup.google.com/ Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Quinten van Geest 30 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Voor grafisch ontwerp raad ik Illustrotor / Indesign aan. Met name Indesign wordt veel gebruikt voor drukwerk (opmaak posters / magazines / flyers / brochures etc) en verpakkingen lijkt mij daar ook onder vallen. De beste tip die ik kan geven: besteed het uit aan een (goed) bedrijf of een kennis. Ik maak uit je post(s) op dat je niet veel ervaring hebt met grafisch ontwerp. Het is zonde als het gehele idee in het water valt, doordat de bedrukking niet mooi is. Succes ermee! Fantasma Media | LinkedIn | Twitter Web & Usability
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Gast Verwijderd account Op 10-8-2010 om 17:23, Quinten van Geest zei: Voor grafisch ontwerp raad ik Illustrotor / Indesign aan. Met name Indesign wordt veel gebruikt voor drukwerk (opmaak posters / magazines / flyers / brochures etc) en verpakkingen lijkt mij daar ook onder vallen. De beste tip die ik kan geven: besteed het uit aan een (goed) bedrijf of een kennis. Ik maak uit je post(s) op dat je niet veel ervaring hebt met grafisch ontwerp. Het is zonde als het gehele idee in het water valt, doordat de bedrukking niet mooi is. Succes ermee! Het uiteindelijke design zal ik zeker uitbesteden. Wil gewoon wat ideeën opdoen om met concrete suggesties te komen. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Geplaatst: 10 augustus 201014 j Quinten van Geest 30 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Sorry, verkeerd begrepen! In het geval van 'schetsen' is ieder (grafisch) programma geschikt! Heb zelf ook wel eens de voorkeur voor gewoon papier + (kleur) potlood. Werkt makkelijk en snel :) Fantasma Media | LinkedIn | Twitter Web & Usability
Gast Verwijderd account
Voor mijn product wil ik het doosje waarin ik deze producten naar de klant verzend ook een beleving maken.
Het doosje moet dus echt een onderdeel worden voor het product.
Nu wil ik wat designs op papier gaan zetten en vraag me af met wat voor programma ik simpele designs kan maken op een standaard maat doos.
Het gaat dus meer om kleurencombinaties die ik het uiterlijk van de doos wil meegeven.
Dank alweer.