Om bezoekersaantallen en -gedrag op mijn site te kunnen monitoren, gebruik ik Clicky analytics. Mijn programmeurs hebben echter ooit ook Google analytics-code toegevoegd.
Vreemd genoeg geeft Google op de meeste dagen NUL bezoekers aan, terwijl Clicky wel bezoekersaantallen doorgeeft. Nu denk ik dat Google niet vrolijk wordt van NUL bezoekers en dat dat misschien ook wel invloed kan hebben op mijn PR/positie in SERP.
Wat kan hier de reden van zijn?
Iemand enig idee?
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Heren,
Om bezoekersaantallen en -gedrag op mijn site te kunnen monitoren, gebruik ik Clicky analytics. Mijn programmeurs hebben echter ooit ook Google analytics-code toegevoegd.
Vreemd genoeg geeft Google op de meeste dagen NUL bezoekers aan, terwijl Clicky wel bezoekersaantallen doorgeeft. Nu denk ik dat Google niet vrolijk wordt van NUL bezoekers en dat dat misschien ook wel invloed kan hebben op mijn PR/positie in SERP.
Wat kan hier de reden van zijn?
Iemand enig idee?