Wij huren een pand in een winkelcentrum. Nu blijkt een deel van de servicekosten 2009 per ongeluk niet aan ons berekend te zijn door de verhuurder. Zelf hebben we dit ook niet gezien. Daarvoor kregen we in augustus 2010 alsnog een rekening. Ons boekjaar 2009 is al lang en breed afgesloten. Wat zijn onze rechten en plichten. Moet dit nog betaald worden of niet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeracom
Jeracom
Hallo,
Wij huren een pand in een winkelcentrum. Nu blijkt een deel van de servicekosten 2009 per ongeluk niet aan ons berekend te zijn door de verhuurder. Zelf hebben we dit ook niet gezien. Daarvoor kregen we in augustus 2010 alsnog een rekening. Ons boekjaar 2009 is al lang en breed afgesloten. Wat zijn onze rechten en plichten. Moet dit nog betaald worden of niet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28247-nu-nog-factuur-2009-ontvangen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag