ik wil graag weten hoe ik het volgende het best in de administratie kan verwerken:
Ons bedrijf heeft met succes aanspraak gemaakt op onze aansprakelijkheidsverzekering. Na aftrek van het eigen risico wordt een uitkering gedaan van € 5.000
Hoe moet ik dit boeken? Welk grootboekrekening hiervoor te gebruiken (bijzondere baten, negatieve kosten)?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Remco EE
Remco EE
Hallo allemaal,
ik wil graag weten hoe ik het volgende het best in de administratie kan verwerken:
Ons bedrijf heeft met succes aanspraak gemaakt op onze aansprakelijkheidsverzekering. Na aftrek van het eigen risico wordt een uitkering gedaan van € 5.000
Hoe moet ik dit boeken? Welk grootboekrekening hiervoor te gebruiken (bijzondere baten, negatieve kosten)?
Na ontvangst bevestiging uitkering:
Debiteuren
aan .....?.
Na ontvangst bedrag op de bank:
Bank
a/Debiteuren
Ik zie de reacties graag tegemoet.
Remco
Bank
a/
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28413-administratieve-verwerking-schade-uitkering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag