Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
GJ Bramer
Hi,
Misschien ben ik wel gewoon een azijnpisser maar er moet we wat van het hart:
Ik zie 3 nieuwe berichten van 3 nieuwe leden voorbijkomen die dus nieuw op dit forum zitten en die beginnen meteen maar te roepen dat ze van alles willen weten terwijl ze na wat zoekwerk ook een eind kunnen komen. Net alsof je op een bijeenkomst als laatste binnenkomt en meteen begint te gillen dat je iets zoekt of in de aanbieding hebt.
In mijn beleving is het normaal even kennis te maken met de aanwezigen, eventueel wat info uit wisselen en na een poosje ga je links en rechts wat verder in de contacten en vraag je om verwijzingen, advies etc. Je laat zien dat je wat brengt waarna je ook kunt halen, je bouwt aan je credibility (in goed Nederlands.....).
Nu kan ik wel een zooitje kneuzen uitdelen maar dat is weer zo onaardig.
Zo geeft bv iemand aan "ervaring zegt te hebben in een eenvoudige administratie maar kan blijkbaar geen beginbalans maken ??????" Even zoeken, desnoods een pm aan een van de leden, bel een lokale boekhouder, maar doe eerst wat moeite alvorens plompverloren hier te posten.
Moest ik ff kwijt,
GJ
"We're Not Different. We're Just Better." Call for your #digital #marketing (or wine) +3185 3038679